KONTAKT

Reservasjon, bord- og billettbestilling

Book en komiker til ditt arrangement

BILLETTLUKEN

Åpningstider:

Mandag
Stengt
Tirsdag til fredag
15 - 19 (21)
Lørdag
15 - 19 (21)
Søndag
Stengt
Vi oppfordrer våre gjester til å ta kontakt med oss på epost: mail@latter.no

KART

FAQ

  • Ang. Coronavirus

    For å sikre at vi alle bidrar til å forhindre smitte av koronaviruset og er så trygge som mulig, har vi smitteverntiltak alle må følge: • Desinfiser hendene før dere går inn i lokalet • Husk å hoste/nyse i armkroken (dersom du ikke har papirtørkle) • Kun betaling med kort/vipps • Kun bordservering • Hold avstand • Minimal sirkulering i lokalet • 1 meter avstand mellom bordene • 1 meter mellom oss og dere • Er du pittelitt pjusk, hold deg hjemme =) Det er sikret 1 meters avstand mellom seter og det vil kun være mulig å kjøpe billetter i de grupperingene som ligger ute. Det er maks 200 gjester i salen på Hovedscenen, og 126 på Klubbscenen. Billettene er nummererte . Vi har publikumsverter på hver inngang som hjelper deg til dine plasser om det trengs. Latter er åpent 1 time før showstart. Det er ikke mulig å flytte seg eller bytte sete inne i salen.
  • Kan jeg hente reservasjonen min på en Narvesen/7-Eleven?

    Reservasjoner må nå hentes ut her i billettluken på Latter, eller betales over telefon hos Ticketmaster på tlf 22 82 81 97.
  • Må jeg kjøpe gavekortet i billettluken?

    Nei, du kan også kjøpe gavekort på ticketmaster.no.
  • Kan jeg bruke gavekortet til å kjøpe billetter på Ticketmaster?

    Nei, de kan kun brukes som betalingsmiddel i billettluken på Latter. Du kan imidlertid ringe oss på 23118800 eller sende en e-post til mail@latter.no, så kan vi reservere billettene for deg i mellomtiden.
  • Kan jeg bruke gavekortet i restauranten?

    Vi har to forskjellige gavekort på Latter: et til billettkjøp og et til restaurant/bar.
  • Har dere parkeringsplass?

    Nei, men det er flere parkeringsmuligheter i parkeringshus i gangavstand til Latter.
  • Har dere garderobe?

    Ja, vi har betjent garderobe fra rundt september til mai. Bruk av garderoben er inkludert i billetten. Her har dere også mulighet til å legge fra dere bagasje.
  • Hva gjør jeg om jeg har mistet eller glemt noe på Latter?

    Da kan du sende en e-post til mail@latter.no, så skal vi se etter i vårt hittegods.
  • Kommer jeg inn på forestillingen om jeg kommer for sent?

    Det gjør du, men ikke kom for sent er du snill!
  • Er det lov å ta bilder eller filme forestillingen?

    Det er ikke lov til å filme, men å ta bilder og snaps går helt fint, bare ikke med blits.
  • Kan man spise under forestillingen?

    Vi serverer ikke mat på våre innendørsscener, men før show på vår utescene. Vi har en spennende restaurant i vår andre etasje, hvor det kan nytes et deilig måltid før, eller etter show. Om dere skal på Sommerstandup, kan det bookes et bord ved vår uteservering fra kl. 17:00 og beholde bordet frem til, og under forestillingen som starter kl. 19:00. De dager hvor vi har show også kl. 21:00 må alle forlate uteserveringen etter første show er slutt. Du trenger ikke gå på show for å spise hos oss, og vår restaurant holder åpent hele året, tirsdag tom lørdag fra kl. 16:30 - 23:00.
  • Er det bord i salene?

    Det er bord på Utescenen, men ikke på Hovedscenen eller Klubbscenen.
  • Er dere tilpasset gjester med spesielle behov?

    Hvis du har spesielle behov, må du kontakte billettluken når du skal bestille billettene, slik at vi kan ordne det slik at deres behov blir møtt. Det kan dere gjøre ved å ringe 23 11 88 00 eller ved å sende e-post til booking@latter.no.
  • Tar dere ledsagerbevis?

    Ta kontakt med oss på 23118800 så kan vi tilby beste mulige pris på billettene til ledsager.
  • Kan man se på en forestilling selv om man er under 20?

    Tirsdag og onsdag har vi 18 års aldersgrense. Ungdom under 18/20 år er hjertelig velkommen i følge med foreldre!
  • Når stenger kjøkkenet?

    Tirsdag - torsdag: 21:00, fredag - lørdag: 21:30.
  • Kjøpsvilkår for billetter

    Kjøpte billetter refunderes ikke. Ved beskjed i god tid før arrangementet kan de byttes til en annen dato (forutsatt at forestillingen spilles flere datoer).
  • Hva gjelder ved avlyste/flyttede arrangementer?

    Hvis en forestilling blir utsatt eller avlyst på grunn av produksjonen vil alle kunder kunne bytte dato eller få penger tilbake. Ved Force Majeure opphører kunders rett til refundering, ref. Ticktmaster sine vilkår: https://help.ticketmaster.no/hc/no/articles/360006644513-Avlyst-flyttet-arrangement