KONTAKT

Reservasjon, bord- og billettbestilling

Book en komiker til ditt arrangement

BILLETTLUKEN

Åpningstider:

Mandag
09 - 17
Tirsdag til fredag
09 - 19 (21)
Lørdag
13 - 19 (21)
Søndag
Stengt
Vi oppfordrer våre gjester til å ta kontakt med oss på epost: mail@latter.no

KART

FAQ

  • Ang. Coronavirus

    Kjære gjester, Latter stenger ut mars for å forhindre spredning av Coronaviruset. Vi beklager ovenfor alle som blir berørt av dette, men våre gjesters helse kommer alltid først. Vi utsetter derfor alle forestillinger som er planlagt i perioden 11/3 til og med 28/3 på ubestemt tid. Følg med på Facebook, Instagram eller latter.no for oppdateringer. Spørsmål kan rettes til mail@latter.no eller her på Facebook, og vi skal gjøre vårt beste for å svare dere så raskt som mulig. Husk å vaske hendene <3
  • Kan jeg hente reservasjonen min på en Narvesen/7-Eleven?

    Reservasjoner må nå hentes ut her i billettluken på Latter, eller betales over telefon hos Ticketmaster på tlf 22 82 81 97.
  • Må jeg kjøpe gavekortet i billettluken?

    Nei, du kan også kjøpe gavekort på ticketmaster.no.
  • Kan jeg bruke gavekortet til å kjøpe billetter på Ticketmaster?

    Nei, de kan kun brukes som betalingsmiddel i billettluken på Latter. Du kan imidlertid ringe oss på 23118800 eller sende en e-post til mail@latter.no, så kan vi reservere billettene for deg i mellomtiden.
  • Kan jeg bruke gavekortet i restauranten?

    Vi har to forskjellige gavekort på Latter: et til billettkjøp og et til restaurant/bar.
  • Har dere parkeringsplass?

    Nei, men det er flere parkeringsmuligheter i parkeringshus i gangavstand til Latter.
  • Har dere garderobe?

    Ja, vi har betjent garderobe fra rundt september til mai. Bruk av garderoben er inkludert i billetten. Her har dere også mulighet til å legge fra dere bagasje.
  • Hva gjør jeg om jeg har mistet eller glemt noe på Latter?

    Da kan du sende en e-post til mail@latter.no, så skal vi se etter i vårt hittegods.
  • Kommer jeg inn på forestillingen om jeg kommer for sent?

    Det gjør du, men ikke kom for sent er du snill!
  • Er det lov å ta bilder eller filme forestillingen?

    Det er ikke lov til å filme, men å ta bilder og snaps går helt fint, bare ikke med blits.
  • Kan man spise under forestillingen?

    Vi serverer ikke mat på våre innendørsscener, men før show på vår utescene. Vi har en spennende restaurant i vår andre etasje, hvor det kan nytes et deilig måltid før, eller etter show. Om dere skal på Sommerstandup, kan det bookes et bord ved vår uteservering fra kl. 17:00 og beholde bordet frem til, og under forestillingen som starter kl. 19:00. De dager hvor vi har show også kl. 21:00 må alle forlate uteserveringen etter første show er slutt. Du trenger ikke gå på show for å spise hos oss, og vår restaurant holder åpent hele året, tirsdag tom lørdag fra kl. 16:30 - 23:00.
  • Er det bord i salene?

    Det er bord på Utescenen, men ikke på Hovedscenen eller Klubbscenen.
  • Er dere tilpasset gjester med spesielle behov?

    Hvis du har spesielle behov, må du kontakte billettluken når du skal bestille billettene, slik at vi kan ordne det slik at deres behov blir møtt. Det kan dere gjøre ved å ringe 23 11 88 00 eller ved å sende e-post til booking@latter.no.
  • Tar dere ledsagerbevis?

    Ta kontakt med oss på 23118800 så kan vi tilby beste mulige pris på billettene til ledsager.
  • Kan man se på en forestilling selv om man er under 20?

    Tirsdag og onsdag har vi 18 års aldersgrense. Ungdom under 18/20 år er hjertelig velkommen i følge med foreldre!
  • Når stenger kjøkkenet?

    Tirsdag - torsdag: 21:00, fredag - lørdag: 21:30.
  • Kjøpsvilkår for billetter

    Kjøpte billetter refunderes ikke. Ved beskjed i god tid før arrangementet kan de byttes til en annen dato (forutsatt at forestillingen spilles flere datoer).
  • Hva gjelder ved avlyste/flyttede arrangementer?

    Hvis en forestilling blir utsatt eller avlyst på grunn av produksjonen vil alle kunder kunne bytte dato eller få penger tilbake. Ved Force Majeure opphører kunders rett til refundering, ref. Ticktmaster sine vilkår: https://help.ticketmaster.no/hc/no/articles/360006644513-Avlyst-flyttet-arrangement