KONTAKT

Reservasjon, bord- og billettbestilling

Book en komiker til ditt arrangement

BILLETTLUKEN

Åpningstider uke 47

Mandag 18. november
09-17
Tirsdag 19. november
09-20.30
Onsdag 20. november
09-21
Torsdag 21. november
09-22.30
Fredag 22. november
09-22.30
Lørdag 23. november
11-22:30
Søndag 24. november
STENGT

Åpningstider uke 48

Mandag 25. november
09-17
Tirsdag 26. november
09-20.30
Onsdag 27. november
09-21
Torsdag 28. november
09-22.30
Fredag 29. november
09-23
Lørdag 30. november
11-23
Søndag 1. desember
15-19

KART

FAQ

  • Kan jeg hente reservasjonen min på en Narvesen/7-Eleven?

    Reservasjoner må nå hentes ut her i billettluken på Latter, eller betales over telefon hos Ticketmaster på tlf 22 82 81 97.
  • Kan jeg endre billettene etter at jeg har kjøpt dem?

    Hvis det er ledige plasser igjen til den samme forestilling en annen dato, kan du helt fint bytte billettene til en annen dag. Bytte av billett må gjøres via e-post ([email protected]) eller direkte i billettluken.
  • Må jeg kjøpe gavekortet i billettluken?

    Nei, du kan også kjøpe gavekort på ticketmaster.no.
  • Kan jeg bruke gavekortet til å kjøpe billetter på Ticketmaster?

    Nei, de kan kun brukes som betalingsmiddel i billettluken på Latter. Du kan imidlertid ringe oss på 23118800 eller sende en e-post til [email protected], så kan vi reservere billettene for deg i mellomtiden.
  • Kan jeg bruke gavekortet i restauranten?

    Vi har to forskjellige gavekort på Latter: et til billettkjøp og et til restaurant/bar.
  • Har dere parkeringsplass?

    Nei, men det er flere parkeringsmuligheter i parkeringshus i gangavstand til Latter.
  • Har dere garderobe?

    Ja, vi har betjent garderobe fra rundt september til mai. Bruk av garderoben er inkludert i billetten. Her har dere også mulighet til å legge fra dere bagasje.
  • Hva gjør jeg om jeg har mistet eller glemt noe på Latter?

    Da kan du sende en e-post til [email protected], så skal vi se etter i vårt hittegods.
  • Kommer jeg inn på forestillingen om jeg kommer for sent?

    Det gjør du, men ikke kom for sent er du snill!
  • Er det lov å ta bilder eller filme forestillingen?

    Det er ikke lov til å filme, men å ta bilder og snaps går helt fint, bare ikke med blits.
  • Kan man spise under forestillingen?

    Vi serverer ikke mat på våre innendørsscener, men før show på vår utescene. Vi har en spennende restaurant i vår andre etasje, hvor det kan nytes et deilig måltid før, eller etter show. Om dere skal på Sommerstandup, kan det bookes et bord ved vår uteservering fra kl. 17:00 og beholde bordet frem til, og under forestillingen som starter kl. 19:00. De dager hvor vi har show også kl. 21:00 må alle forlate uteserveringen etter første show er slutt. Du trenger ikke gå på show for å spise hos oss, og vår restaurant holder åpent hele året, tirsdag tom lørdag fra kl. 16:30 - 23:00.
  • Er det bord i salene?

    Det er bord på Utescenen, men ikke på Hovedscenen eller Klubbscenen.
  • Er dere tilpasset gjester med spesielle behov?

    Hvis du har spesielle behov, må du kontakte billettluken når du skal bestille billettene, slik at vi kan ordne det slik at deres behov blir møtt. Det kan dere gjøre ved å ringe 23 11 88 00 eller ved å sende e-post til [email protected]
  • Tar dere ledsagerbevis?

    Ta kontakt med oss på 23118800 så kan vi tilby beste mulige pris på billettene til ledsager.
  • Kan man se på en forestilling selv om man er under 20?

    Tirsdag og onsdag har vi 18 års aldersgrense. Ungdom under 18/20 år er hjertelig velkommen i følge med foreldre!
  • Når stenger kjøkkenet?

    Tirsdag - torsdag: 21:00, fredag - lørdag: 21:30.