Gjør ditt neste firmaarrangement til en heidundrende suksess! Vi kan skreddersy et arrangement som passer deres anledning. Les mer om hva vi kan tilby her.

Kontakt oss

Latter startet opp i 2004, og siden den gang har utallige nordmenn sett våre standup-show med noen av landets mest populære komikere.

Visste du at vi også tilbyr utleie av lokaler og komikere til små og store arrangementer? Dette kan for eksempel være et kick-off, julebord, teambuilding, konferanse eller lignende.

Vi har lang erfaring med å hjelpe forskjellige bedrifter med å skape uforglemmelige arrangementer for de ansatte. Ta kontakt med oss i dag dersom du er interessert i å holde ditt neste arrangement på Latter.

Hos oss får du alt på ett sted

En av de viktigste faktorene når dere skal arrangere et event med jobben er at lokalene dere velger har en sentral beliggenhet.

Vi holder til sentralt i Oslo på Aker Brygge, i gåavstand fra både trikk, t-bane, buss og båt. Dette gjør at dere ikke trenger å organisere egen transport til lokalene. I tillegg kan vi tilby:

Spennende selskapslokaler

Hos oss finner dere selskapslokaler som passer både til store og små arrangementer. Hvis dere er en stor bedrift, kan dere for eksempel reservere hovedscenen, som egner seg til alt fra 80 til 500 personer.

Vi har også mindre eventrom for bedrifter som ikke trenger like mye plass. Dere kan velge om dere bare vil leie lokaler, eller kombinere lokalet med egen bar, mat og underholdning.

Egen konferansier

Latter samarbeider med Norges største bookingbyrå for humor, Stand Up Norge. Dette gjør at vi kan leie inn en av landets mest populære humorprofiler som konferansier til deres firmaarrangement.

En konferansier binder sammen de ulike delene av arrangementet og sørger for morsomme innslag mellom aktivitetene. Vi hjelper dere med å finne konferansieren som passer best til deres arrangement og internkultur. Her er noen av de kjente profilene vi samarbeider med:

  • Cecilie Steinmann Neess
  • Kevin Vågenes
  • Sigrid Bonde Tusvik
  • Jonas Kinge Bergland
  • Christian Mikkelsen
  • Jon Niklas Rønning
  • Lisa Tønne
  • Lars Berrum

Les også: Underholdning julebord

Restaurant og bar

God mat og drikke er viktig for å skape et vellykket arrangement. Vi tilbyr fantastiske selskapsmenyer tilberedt av vår erfarne kjøkkensjef. Vi bruker kun de beste råvarene, og kan tilpasse menyen etter deres ønsker.

I flere av våre selskapslokaler har vi egne barer som dere kan benytte dere av før eller etter arrangementet.

Høy teknisk kvalitet

De større lokalene våre leies ut med egne teknikere som sørger for teaterteknisk kvalitet på lyd og lys. Dette gjør at dere ikke trenger å bekymre dere for at det tekniske utstyret fungerer som det skal – vi ordner alt!

Vi hjelper dere med planleggingen

Det er overraskende mye som må planlegges før et firmaarrangement. Vi har lang erfaring med planlegging av events, og hjelper dere gjennom hele prosessen fra idéer til gjennomføring.

Kanskje er du ikke helt sikker på hvilket lokale som passer for dere eller hvordan dere skal strukturere arrangementet? Spør oss, så finner vi en løsning sammen!

Våre selskapslokaler

Som tidligere nevnt har vi flere scener og selskapslokaler i ett og samme hus. Hvis du vurderer å reservere et av våre lokaler, så ta kontakt med oss så tidlig som mulig i prosessen, slik at dere vet at vi har kapasitet.

  • Hovedscenen: Plass til alt fra 80-500 personer. Passer perfekt til arrangementer hvor du vil ha inkludert underholdning, mat og drikke. Hovedscenen leies ut med egne teknikere som skaper lyd og lys på høyt teaterteknisk nivå.
  • Klubbscenen: Plass til 20-180 personer. Lokalet leies ut med egen lys- og lydtekniker. Her finner du også to barer og et galleri.
  • Eventrom: Et litt mindre, men like stemningsfullt lokale som passer perfekt dersom du ønsker å leie inn en komiker til arrangementet. Egner seg for grupper på rundt 50-80 personer.
  • Utescenen: Dette er det ultimate stedet å holde sommerfest! Utescenen har plass til opp mot 200 personer, og våre kokker kan sørge for sommerlig grillmat underveis i arrangementet. Her er det heller ikke noe problem om det skulle komme en liten regnskur, for utescenen har seildukstak.

Spis, drikk og vær glad på Latter!

Enten dere skal arrangere en liten konferanse eller tidenes julebord med underholdning, aktiviteter og egen konferansier, kan vi hjelpe dere med å gjøre arrangementet til en suksess.


Dersom du har spørsmål om priser, lokalutleie eller noe annet, så ta kontakt med oss på e-post eller gjennom lenken nedenfor. Vi kan lage et uforpliktende tilbud til deres bedrift.